Het Vrolijke Konijnenhol VZW sluit eind 2023 de deuren

Het Vrolijke Konijnenhol VZW sluit eind 2023 de deuren

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

maandag 26 mei 2014

De 10 geboden van een konijn

En ook maar even vertalen!

1. Mijn leven zal waarschijnlijk 8 tot 12 jaar duren.  Elke scheiding is voor mij heel pijnlijk...
2. Geef me de tijd zodat jij kan begrijpen wat ik voor je kan betekenen
3. Vertrouw me, want dat heb ik zeker nodig om een goed leven te hebben.
4. Wees niet lang boos op me en sluit me niet op als straf.  Jij hebt je werk, familie en vrienden, maar ik heb alleen jou!
5. Praat tegen me.  Zelfs als ik de mensentaal niet zou verstaan, ik weet wel dat je tegen mij aan het praten bent, want ik herken je stem.
6. Hoe ik ooit behandeld wordt door jou, ik zal je nooit vergeten, ik blijf je trouw.
7. Als je me zou willen slaan of pijn doen, weet dat ik jou ook zou kunnen pijn doen, maar toch besluit ik om je niet te bijten, want ik zie je graag.
8. Voor je me uitmaakt voor een luierik, vraag je af of er niets mis is met me.  Misschien krijg ik niet de juiste voeding, of heb ik een zonneslag of wordt mijn hartje oud of zwak.
9. Zorg voor me, ook al word ik oud.  Ook jij wordt ouder en zal het later tof vinden als iemand voor je blijft zorgen.
10. Op de moeilijkste dag van mijn leven, ga met me mee op weg.  Zeg nooit dat je het niet aankan om te kijken.  Blijf bij me zodat ik deze stap niet alleen moet nemen.  Alles wordt makkelijker voor me als jij er bent, omdat ik zo van je hou...

We kunnen alleen maar hopen dat al onze volgers ook allemaal goede konijnenouders zijn, die alleen het beste voorhebben met hun konijnen!  Want zij rekenen op ons!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.