Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!

Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!
We hebben besloten alsnog niet helemaal te sluiten, maar enkel nog gedumpte dieren of dieren in nood op te vangen. We nemen niet meer aan van particulieren. Uiteraard kunnen er nog steeds konijnen bij ons geadopteerd worden!!!

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

vrijdag 18 oktober 2013

Grace in de garage...

Grace is maar gelukkig als ze kan rondhuppelen, dus als het slecht weer is, is de garage haar territorium. Met alle gevolgen vandien, want ze moet dan uiteraard haar territorium afbakenen met keuteltjes, en de andere konijnen (die wel in de hokken zitten) even treiteren...

Woensdag was ik wat aan het rommelen, toen ik plots een vreemd geluid hoorde.  Blijkbaar had Grace er niets anders op gevonden, dan via de bak met flessen limonade en het houten hok van Paige, op mijn droogrek te springen.  Het deurtje staat open om het groenvoer regelmatig te kunnen omdraaien.  Op het rek ligt er witte gordijnstof, en gelukkig is ze er zo niet doorgevallen...
Kijk maar even mee naar onze smulpaap... Er ligt op dit moment wortelgroen, peterselie en kervel te drogen.

Ik? Ik ben onschuldig!



Omdat ik vond dat ze precies geen aanstalten maakte om eruit te komen, heb ik dan maar een poging gedaan.  Het metaal even opgehoffen, mijn hand erin om haar te pakken of een duwtje te geven.  Maar ja, Grace zou Grace niet zijn, want in een hok zitten vindt ze niet tof, en zeker al niet gepakt worden.
Wat volgde was gegrom en luid gevloek!!! Ze had me gewoon gebeten in mijn pols.  Gelukkig zonder veel erg, maar het deed toch verdikke veel zeer!!!!

Dan uiteindelijk de bovenkant eraf gedaan, zodat ik haar zonder problemen kon pakken, en heb ik haar maar meteen weer in haar hokje gestoken.  Stank voor dank krijg ik van mevrouw blijkbaar! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.