Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!

Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!
We hebben besloten alsnog niet helemaal te sluiten, maar enkel nog gedumpte dieren of dieren in nood op te vangen. We nemen niet meer aan van particulieren. Uiteraard kunnen er nog steeds konijnen bij ons geadopteerd worden!!!

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

dinsdag 30 april 2013

Fun in the sun

Aangezien het vandaag weer een zonnige dag is, weliswaar met veel wind, wou ik toch even de opvangkonijnen ook laten genieten van het goede weer. Voor mijn eigen konijnen is dat geen probleem, want die zitten toch vooral buiten...

De grote buitenren met v.l.n.r. Vlekje, Holly, Wollie, Snuffel en Spookje

En dan de aparte ren van Hazel, met aan de ene kant Flokje die los in de tuin loopt en rechts zien we opvanger Maya.
En ook Speedy is aan het genieten in de moestuin-to-be, maar nu in de loopgraven...

En dus waren alle plaatsjes bezet, tot ik plots op het idee kwam om de bovenkant van de hokken te gebruiken als mini-ren.  Ik weet het, heel veel bewegingsruimte hebben ze niet, maar ze zijn toch buiten en ze genieten er met volle teugen van!!!

 Nieuwkomertje Otto (later een uitgebreider verslagje)


Met lieve Nina gaat het ook steeds beter.  Vanmorgen had ik helaas geen tijd meer om er zalf op te doen, maar ik heb de indruk dat de medicatie goed aanslaat, want ze stinkt al niet meer. Ze vindt het ontzettend leuk nu in het gras, ik zie haar helemaal openbloeien.  En bovendien, als ik in mijn hand door de tralies steek, komt ze soms al een keer spontaan dichterbij, en geniet van de aaitjes die ze krijgt.  Dus ik heb wel het idee dat het helemaal goed komt met deze meid, mits voldoende geduld natuurlijk!!!

1 opmerking:

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.