Het Vrolijke Konijnenhol VZW sluit eind 2023 de deuren

Het Vrolijke Konijnenhol VZW sluit eind 2023 de deuren

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

zondag 5 april 2015

Nathalia en co

Hey iedereen,

graag wil ik mezelf aan jullie voorstellen.


Ik ben Nathalia, 31 jaar, en woon in Oosterzele samen met mijn verloofde en 3 kinderen. We vormen een nieuw samengesteld gezin en ook al zijn we verschillende persoonlijkheden onder 1 dak, wat we allemaal gemeen hebben is onze liefde voor dieren.
Al verscheidene keren had ik dieren bij ons thuis opgevangen, zoals gedumpte kittens, een ziek vogeltje.Ook halen wij al onze eigen huisdieren uit het asiel, of zoals onze 3 katten, allemaal gevonden...
Ik heb al meer dan 20 jaar konijntjes, en vandaar is het idee ontstaan om konijntjes tijdelijk op te vangen. Het liefst van al zou ik mijn eigen afdeling opstarten, maar helaas zal dit nog niet voor snel zijn.
Maar dus sinds november 2014 logeren hier regelmatig extra konijntjes, die door ons verwend en behandeld worden als zouden het de onze zijn.
Nadat mijn eigen konijnen door omstandigheden overleden waren, was het dan ook vanzelfsprekend een koppeltje uit de opvang te adopteren.

Omdat Rafaella hier al een tijdje verbleef, hebben we besloten haar te adopteren, en ze mocht dan natuurlijk zelf haar partner kiezen.
Dus hieronder stel ik mijn harige vriendjes van het gezin even voor :
Rafaella en Quartz
Kinta, een poesje dat we geadopteerd hebben uit een oeps nestj
Zorro, ons allereerste konijn. in huis genomen omdat hij anders voer ging worden. Rip lieve schat.
Kitty, gevonden in een afvalcontainer op het werk van Sven, was toen een 6 weken oud.
Kastaar, gevonden in het magazijn op Sven zijn werk, was toen ongeveer 4 maanden oud.
Bluebell, ons recentste familielid. Gaan halen bij een fokster omdat ze niet geschikt was om mee te fokken. het was liefde op het eerste zicht.
Mijn lieve kleine Mormeltje, geboren uit een opvangertje, de rest van het nest jammer genoeg overleden. Mormel wordt met de fles grootgebracht en heeft een eigen facebookpagina : https://www.facebook.com/mijnmormeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.