Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!

Het Vrolijke Konijnenhol VZW vangt sinds 2024 maar beperkt konijnen op!
We hebben besloten alsnog niet helemaal te sluiten, maar enkel nog gedumpte dieren of dieren in nood op te vangen. We nemen niet meer aan van particulieren. Uiteraard kunnen er nog steeds konijnen bij ons geadopteerd worden!!!

First dates voor konijnen

First dates voor konijnen
Gelieve ook de FAQ na te lezen voor het maken van een koppelafspraak!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!

Gelieve onze FAQ door te nemen!!!
Om mij te ontlasten qua mails versturen, heb ik de FAQ even opgelijst. Op die manier hoop ik meer tijd over te hebben om iedereen echt te woord te kunnen staan met overige vragen dan deze.

MET VEEL DANK AAN ONZE HOOFDSPONSERS!!!

Volg ons op FACEBOOK

Volg ons op FACEBOOK
Wegens tijdsgebrek wordt er niet zo veel meer gepost op onze blog. Wel kun je hier uiteraard alle informatie terugvinden, zoals de adoptievoorwaarden. Voor het laatste nieuws verwijzen we dus graag door naar onze Facebookpagina.

vrijdag 4 december 2020

YES!

 

YESYESYES!!! We zijn er in geslaagd om onze administratieve achterstand zo goed als helemaal weg te werken. We moeten enkel nog wat foto's maken, de boekhouding aanvullen en de vaccinatieboekjes schrijven. De boekjes maken we wel vanavond nog in orde, want morgen staan er ook weer een heleboel koppelafspraken op de planning.
We zijn nog open tot en met zaterdag 19 december 2020 en daarna terug vanaf maandag 4 januari.  In deze periode is het de bedoeling dat we wat "minder" voor de opvang werken, maar ik ken mezelf... Ik ga waarschijnlijk dan ook kijken welke konijnen nog op de wachtlijst staan om dan vanaf januari binnen te komen.
Veel hangt ook af van de hoeveelheid konijntjes dat er dan nog in de opvang zullen zitten.  We hebben uiteraard ook een aantal permanente bewoners die door medische problemen of handicap niet kunnen verhuizen.  Maar we hopen dat we in de kerstvakantie veel lege hokken hebben, zodat ik ook iets meer ademruimte krijg.  Om er dan weer met volle moed in 2021 in te vliegen.
En dan heb ik meteen weer goede voornemens, om dit jaar echt wel een keer mijn administratie helemaal op punt te hebben voor het jaar begint, en het niet zover te laten komen dat ik een honderdtal mails achtersta (ook heel wat om konijnen af te staan) en dat er nog tientallen konijnen geregistreerd moeten worden.
Ik heb al vaker het aanbod gekregen om taken van me over te nemen, maar dat is ontzettend moeilijk... Tegen dat ik alle gegevens van de konijnen met foto's en dergelijke heb doorgegeven, heb ik het in dezelfde tijd ook kunnen invoeren op de website van Adopteer een Dier. En mails laten beantwoorden door een andere persoon is ook niet evident, en zeker ook niet als het gaat om afspraken vastleggen of om raad te geven. Daarom hou ik liever zelf de controle, en met de automatische reply werkt het ook wel goed voor het ogenblik.
Gelukkig kan ik rekenen op een aantal vaste vrijwilligers die wekelijks of tweewekelijks langskomen en helpen met het poetsen, voederen, verzorgen, ... zodat ik kan bezig zijn met de koppelingen en afspraken of andere taken kan doen voor de opvang waar ik anders maar moeilijk aan toe kom.  Alvast een dikke dankjewel aan Kaatje, Eline en Steffie voor de hulp!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Inschrijven nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen:
E-mail adres:
Naam:
Voornaam:
Inschrijven Uitschrijven
 

Wat konijntjes graag willen...

Wat konijntjes graag willen...

Gelieve op tijd te komen!!!

Gelieve op tijd te komen!!!
We merken dat nogal wat mensen te laat komen op de gemaakte afspraak. Gelieve op tijd te komen, omdat we vaak verschillende afspraken na elkaar hebben gepland tijdens het weekend, of 's avonds voor het avondeten. We hebben ook nog een gezin en job buiten de opvang, dus zouden we het op prijs stellen als de afspraken op tijd kunnen doorgaan. Mocht je er niet op tijd kunnen geraken, gelieve ons dan een mailtje of Facebookberichtje te sturen.